Sunday, February 13, 2011

Hye All Hot Mama...

Sebagaimana yang saya janjikan, kelab Hot Mama Sexy Mummy akan mula aktif pada tahun 2011 nih. Langkah pertama saya adalah melantik Management ( sementara ) sebelum kita buat majlis perlantikan melalui sistem demokrasi untuk menggerakkan kelab kita ni. Memandangkan kelab ini di bawah kelolaan saya, secara automatiknya sy akan menjadi penasihat kelab ini. Seandainya kalian bersetuju dengan senarai AJK di bawah, sila reply SETUJU / TIDAK SETUJU.. kepada yang berkenaan ( calon ) sekiranya menolak, beri cadangan calon pengganti anda.. 

Presiden : Puan Suhana Tasuki
Timb. Presiden : Puan Lina Idris
Setiausaha : Puan Raja Fatimah Nazli
Bendahari : Puan Zakiah Hasan
AJK : 
1. Puan Masniwati Jasim
2. Puan Marina Nasir
3. Puan Sharifah Nurzehan

4. Puan Hawa Melisa
5.

( AJK ke 5 masih dalam pemerhatian saya. Dan saya perlukan cadangan2 bernas dari ahli semua ... )

3 comments:

  1. setuju... Tp nana bukan 'melisa'... Tp 'malisa'

    ReplyDelete
  2. mcm mana nak jadi ahli club nih????

    ReplyDelete
  3. wati... kalo join page saya, hot mama sexy mummy page dlm FB.. ada details kat situ

    ReplyDelete